Vilken lycka!!

Lyckan jag känner inom mig nu är obeskrivlig...har världens finaste barn... 2 friska barn!!
En karl som älskar mig .. och det känns verkligen... på riktigt.
Inga bråk, inga sömnlösa nätter, 2 helt underbara barn som är A barn, nytt hem som kommer forma sig till vårat riktiga gemensamma hem, vi har planer för våran framtid, inga tvivel, mysfaktorn är hög, konversationerna är långa och blottande, skratten är höga och ärliga, knäppheten är charmig :)!

Känner bara lugn och harmoni när jag tänker på framtiden... våran syn på livet och våran framtid är lika.
Vi vet vad vi vill och vi kommer att nå dit med lite jävlar anamma :P
(Ingen har påstått att familjelivet ska vara enkelt hela tiden)

Du gör mig lycklig, JAG gör dig lycklig och sålänge vi har lyckan så vet jag att vi en dag kommer sitta där, hand i hand på verandan och blicka tillbaka på vårat liv tillsammans :)!!

XOXO





Kommentarer
Postat av: Nutty

LIKE, fyfan va glad jag är för din skull :)

2011-09-17 @ 12:31:01
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0