vecka 30

10 veckor kvar återstår innan lillskit ska komma ... :) Börjar bli lite nervöst och stressigt nu känner jag! Rätt nice e ju att man har rätt mycket förberett redan som kläder, säng och vannan framför allt hahaa! Att är inte helt nytt denna gång iaf, skulle bäbisen skrika mitt natten nu så finns det ju ett par alternativ om vad det kan vara... med markus va det ju bäbis forum/google som gällde vid minsta lilla haha!! Längtar som en dåre bara! Men visst... jag har mina demoner från förra gången, kan det bli så denna gång igen... Känslan säger såklart neeej, men som sagt, det gjorde den sist åxå, då hade jag inte ens det i skallen att det kunde hända! Fick tips igår av en vän att jag skulle prata med barnmorskan om detta redan nu OM det skulle visa sig att samma sak kan faktiskt hända 2 ggr. Så man inte råkar ut för en depressionspsykos :/ jag går igenom 10 förlossningar än att behöva gå igenom detta igen azzå.... Det är verkligen det värsta man kan gå igenom (enligt mig) :/ jaja.... För tillfället e inte min karl hemma, vet faktiskt inte riktigt vart han är. Festen slutade för min del i boda efter grillningen men han stannade kvar och tydligen blev kvar åxå för han låg då faan inte breve mig imorse iaf... *morr*! Vi småletar efter större boende, även kollat på några, 4.or, men det är ju inte så bråttomt.... men det skulle vara skönt om det redan va flyttat och klart innan lillfisen kommer ut. Slipper man tänka på det sen efteråt liksom :/! Vår granne mittemot har sagt till oss att vänta lite me sökandet då DOM letar efter hus och det ska inte dröja alltför länge, för då kan vi ta deras lhg :) Skulle va en 5.1 de, då vi båda trivs jätte bra i DENNA lgh och den lgh är idintiskt, nästan, med denna... :)!! Puss markus mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0