funderingar.... helvete haha

illa illa illa ILLA!!!
Skrev till cannon förut att "Du tror la inte jag tänker blotta mig så naket för denna person heller haha, nene, då känner inte du mig azzå. Jag är ju den mystiska å sensuella tjejen som inte visar nått fören motsatsen visats"!! Men denna person kanske vet vem det är ja skriver om,. kanske inte, men jag måste lätta mina funderingar å tankar här nu!!
Cannon tyckte jag skulle fråga han å då fick hon detta svar (ovanför) utav mig... Men sen fick ja mezzet: Men jag tänkte lite alkohol och mörker ;), Självklart lite nakna kroppar och DÅ!! Kommer frågan, vad vill du människa??

Hon har ju rätt....

Han är skum hmmm... ???
Han messade mig igår, han va tydligen i närheten :(! Men jag sussa så gott.
Helvete, skit jobbigt detta ju, har jag gått å fallit för en karl som jag inte vet vad han vill???
Han säger ju aldrig nått.... å inte vill jag vara för framfusig heller...!
Vi har ju haft trevligt tillsammans azzå så helt okänt är det ju inte.
Å han verkar ju intressad men han verkar blyg!!

Men jag tror nog att jag blir den som backar när det kommer till det, jag blir blygisen!
Hahaha, jag å Cannon snackade för nått halvår sen omhur våra ideal karlar ser ut och gör  och ska vara.
Å han har ju allt detta! Jag går ju igång på alla 8 av karlars axlar å händer.... mmmmhhmmmm säger jag bara, äkta arbetar händer å dom axlar vettni ;).
fick en hallelujah moment sist azzå ;)!
Det enda han inte är på min ideal karls lista är nog en "bad boy", Han är mer den mysgosa karl MEN med ett bad boy utseende ist :).
Men som sagt, jag tror han e en liten blygis... jaja!! Vi får se hur det utvecklar sig!

Ska kolla på filmen the ugly truth snart å få tips hur man gör haha!!

XOXO
(skönt att få få ut sig känslor skriftligt ibland)


Saknar Herr Mini Löfgren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0