synd

lite synd att d inte finns spärr på vem som ska få läsa ens blogg åxå igentligen men ja anser att detta är MIN blogg MINA tankar detta är MIN fristad ;)
Fast folk säger att dom INTE läser ens blogg så vet jag att d finns d som gör d i smyg!!!
Känner just DU dig träffad så kanske d just dig/er jag skriver om åxå!

aaaa gud va ja längtar till Göteborg, inte länge kvar nu, nästa torsdag bär det av :)
Pappa å sörran har ju inte ens träffat Bäbis än så då fick la jag ta detta ansvaret i mina händer att det ska ske under tiden han fortfarande e just det, Bäbis!!
Men det är så mycket mer ja ska på under tiden ja e nere, bröllop, dop, crusing, fika, dejta, shopping, a ja vet inte allt haha!

Har iaf känt mig helt totalt klyven i en veckas tid ungefär.... börjat tillomed kolla lgh i Hudiksvall, där finns allt som inte finns här. Jag har inge mer i ljusdal att hämta känner jag tyvärr. Jag måste ju tänka framåt å här i Ljusdal står jag just nu bara å stampar på samma ställe liksom :(
Jag vantrivs så mycket just nu där ja sitter... Jag kan inte röra mig, känner mig fastklämd, kan inte andas riktigt... Jag måste få frihet!!!
Men min lycka går tydligen sist i kön.... eller ska ja vara egoisktisk för en gång skull, vågar jag ta för mig??

Men jag är "back in track" ... bara den där sista puzzelbiten som fattas vet ni.
svårt å sätta fingret på va d e som fattas för att allt ska bli perfekt, men d kanske e flytten som skulle görad ;D?

Ska ta hål i ögonbrynet tror ja till sommaren... va ju ihop me en b.is som totalvägrade att ja skulle göra d så d e nog dax för d... haha, har ju peicingar överallt annars så varför inte där. har haft d där förr i tiden å vet inte varför ja tog ut den...sen är d dax för en ny tattis snart....nått me markus kanske?
Har hittat en sån snygg som ja så gärna skulle vilja göra meeeeen, den funkar bara om man bestämt sig för ett barn då den e ganska maffig. Å skulle man skaffa fler barn senare så blir d inte snällt att ha markus över 1/4 rygg å dom bara en pytte bit av mig... mmm ??

Ser fram emot sommaren iaf :)
Sitter just nu å lyssnar på - här kommer alla känslorna me gessle å får såna sommar minnen av den låten hahaha!
UNDERBART!!!!!!
Ska på winnerbäck i sommar åxå me sörran å han får man sommarkänslor av att lyssna på :)
Aaa ne detta kommer bli bra.
Säger som en kompis till mig sa för många år sen.... "jag umgås bara me folk som ger mig glädje i mitt liv, orka va me energitjuvar då"
Så detta from med nu är mitt nya motto :D

Vi syns nästa vecka kingriverbor ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Lärkan

Men go for it girrrl! Du ska göra de du blir lycklig av och jag menar, Hudik är ju inte så långt bort och du ska ju inte låta andra styra ditt liv.



Orka energitjuvar ^^

2010-05-11 @ 09:50:16
URL: http://nutzthawakahoho.blogg.se/
Postat av: drakulaa

exakt min tanke :)! tack lärkan

2010-05-12 @ 10:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0