Göteborg....

folk frågade mig på kungälvs crusingen hur d kändes att vara "hemma" igen å då hade ja bara varit nere i 2 dagar så ja sa till dom att fråga mig i nästa vecka.
Nu är det nästa vecka å jag trivs som fisken i vattnet... jag kan andas, jag kan gå vart jag vill utan behöva känna rädsla för vad som ska finnas bakom hörnet!!
Skulle lätt kunna stanna här hela sommaren känner jag :)
Meeen, det går ju inte, har en viss paps till min son som skulle få rabies på mig och jag skulle förmodligen sakna mina väner där uppe för mycket hihi!
Så d blir till att åka hem till verkligheten tillslut ändå....

Har haft fullt upp från dag 1 verkligen haha å det dyker upp fler grejor hela tiden som jag ska göra.
På lördag, om inte brossan bangar ur vilket d lät som igår, ska vi till Liseberg. Har inte varit dit på så många år så d ser både jag å emelie fram emot. Brossan måste ju med för ja å em vill ju åka karuseller åxå å då måste han passa dom små. sen ska vi självklart åka farfars bilarna hihi...Lördag är ju förfaan imon kom ja på haha...
Sen vet ja kinte om vi eventuellt skulle till trollhättan senare under kvällen å crusingen där.
Ha, det gick hur bra som helst för gosen att åka jänk iaf, han sa inte mycket för världen under hela dagen i lördags, å vi kom inte hem fören sent på natten å då hade han inte sovit mer än kanske 4-5 á 5 minuters pass liksom så han sov till hela 12.30 på söndagen. Flera gånger under morronen där fick ja gå å kolla till han så han verkligen levde haha!

Vi va i nordstan igår å shoppade loss kläder för 1500 kronor jag å markus.. mestadels till han men d slank ner nån tröja å byxa till mig åxå ;) Det är så roligt att handla nuförtiden sen man gått ner lite, dom senaste åren tyvärr har ja haft storlek L/XL å igår handlade ja ett par byxor i M å dom är en aningens förstora tillomed :D, märkte på en tröja som ja köpte i L kunde ja faktiskt tagit M på men d e inte så lätt att gå å handla själv när man har barn, för man går gärna inte in i provrummen å testar kläder då utan tar d som ser ut att passa haha. å så testar man när man kommer hem ist. men markus har fått sina första boxerkalsonger nu haha, så jävla sött, me raggarbilar på :D

Lägenheten jag fått låna är ju brossans granne.... å d va egentligen meningen att han skulle vart i norge dessa veckor jag är nere men d hade blivit en miss i hans arbetsschema eller nått så han är i gbg å jobbar, han å en kille från sundsvall. han har ett eget företag, tror ja så sundsvallskillen jobbar för honom.
Men iaf, så jag å Markus delar nu denna 2.a med dom 2 killarna, dom ki vardagsrummet, en på golvet tillomed stackarn hehe å så har ja å markus fått sovrummet för oss själv. Ja, man kan ju undra varför ja inte bor inne hos brossan då ist men för markus å lokes.... ne ja tror ja ljuger om ja skriver att d e för deras skull... för VÅRAN dom vuxnas skull är detta det bästa, att lägga 2 barn i olika åldrar med olika kvällsrutiner funkade INTE alls bra, vi gjorde detta första natten jag kom ner. Loke somnade inte fören 12 på natten tror jag den dagen :(
Å det va skrik å gap å grin hela kvällen nästan. Markus somnade först, sen blev han väckt av att loke grinade, sen skulle loke lägga sig i sitt sovrum vilket markus låg i så d va bara till att lyfta ut markus till vardagsrummet på en bäddsoffa där men nä då, då vaknade la markus till liv å grinade å så höll dessa 2 grabbar på.... tröttsamt? JAAA
Så vi valde denna väg ist för att få ro...
Meen, jag klagar absolut inte haha... vi har d så mysigt grabbarna å jag, låg å kollade film igår kvälls å käkade popcorn mm :)
snygga åxå hihi.... å absolut inte blyga nån av dom...dom springer omkring här hemma halvnakna å en dag hade ja tillomed svårt att koncentrera mig på att mata markus, när en av dom kommer innanför dörren efter jobbet deras å slänger av sig tröjan å går omkring me bar överkropp å arbetsbyxor som hängde lååångt nere på höfterna.... igår innan vi skulle kolla film så skulle dom duscha först å en efter en kommer tillbaka in i vardagsrummet, där ja satt, i bara handukarna på höfterna å börjar klä på sig mitt framför mig å sen gick omkring i kallingarna, haha, ja sa jag till en av dom, tur att du inte är blyg azzå....
D va ju så ja blev blyg tillomed haha, så nee ja trivs bra här hahaha

ja tydligen blir d inte den klänningen som ja fått på bild som brudtärns klänning utan hon har köpt nya, "den lilla svarta" som hon beskrev d.... en tajt klänning iaf som kommer visa alla veck man har :O
Oh my god!!!

opps, nu vaknade the king så då får jag agera mamma ist för å sitta här :)

OXOX

Kommentarer
Postat av: Berta såklart

Var du på liseberg nån gång lr? Jäja vi får prata mer imorn, du verkar haft kul iaf:)

2010-06-14 @ 23:50:08
Postat av: B

Ps. vadå att vara hemma igen, du är ju från Ramsjö, haha:)

2010-06-14 @ 23:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0