Ett hjärta i brevlådan...

Igår morse när jag kliver upp går jag min vanliga runda, toa, posten, kaffebryggaren.
Men det va något ovanligt denna morra, någon hade skickat in ett rött mjukt hjärta i min brevlåda å på den stog det "I love you" på.... Nu är det ju så att jag vet vem denna någon är!!
Men i min värld fungerar det inte så tyvärr, för denna någon och jag känner ju knappt varandra, umgåtts har vi gjort men det är alldeles för tidigt att uttycka sig såna känslor, iaf för mig!
Vet faktiskt inte om jag vill ha ett förhållande, jag har kommit underfund med att jag trivs väldigt bra just nu i mitt liv, jag trivs att vara singel.
Det va längesen jag va singel och känner att jag behöver vara singel ett tag till innan jag kommer titulera mig flickvän eller annat!
Jag har dessutom inte tid att ge mitt bästa eller ens 50% av mig till någon annan just nu, jag har en liten bäbis hemma som tar all min tid och det är så jag vill ha det. Jag vill inte missa nånting från Markus utveckling.
Det är bara te å acceptera helt enkelt :)

Jag har blivit väldigt kall och hård under detta halvår och det ska mycket till innan någon kommer få mitt hjärta att smälta.
Så jag antar att här tar resan slut.... Jag är lessen du någon :(

Markus har ej börjar krypa än, bara ålat sig baklänges.. mamma min tror han kommer bli en baklänges bäbis som sen bara ställer sig upp å börjar gå! Min bror va sån haha!
Markus är den enda prins som fått mitt hjärta att smälta... älskar den grabben mer än livet själv.
När han säger "mamma" fast på sitt sätt eller när han tittar på mig å ler haha, jag dööör av lycka! <3
När han lagt sig för natten så händer det att jag går in till han efter ett par timmar å bara står vid hans säng å kollar på han när han ligger där i sina bäbis drömmar å suckar ibland så sött... "aaahaaaa", det är så man nästan har gjort en Klara (markus faster) å petat på han så han vaknar så man får hålla i han å krama han! haha!
Han har varit med mig å badat utomhus för första gången nu å han bara log å sa ingenting utan bara satt där å plaska me sina knubbis armar hihi!
Men snart är denna tiden över å då sitter man där med en finnig tonåring ist haha! Så det gäller att ta vara på varje sekund med han...

Har varit å förlängt min mamma ledighet iaf till december... Å under tiden ska ja leta å söka jobb å har ingenting dykt upp innan dess blir det till att sätta sig bakom skolbäcken igen å skola mig till undersköterska!
Ska la skicka in papper om dagisplats snart åxå, är man mammaledig får ens barn gå 15 timmar på dagis iaf per vecka å det kan ju vara bra att göra så så han blir van detta!

Jag nämde för min kompis för ett tag sen tillbaka att jag känner mig så hemma i min lägenhet, jag älskar min bostad... aldrig har jag trivs så bra som jag gör i denna, haha, aldrig har ja bott så här länge i en lägenhet förut heller tror ja. Visst, den kanske e lite stor för lilla mig å Markus men varför sätta sig i en mindre lgh när hyran är detsamma för! Området är perfekt åxå, lekplats precis utanför, dagis 100 meter ifrån dörren, centralt, goa grannar, polisstation-brandstation-sjukhus ligger som en trekant runt mig med 200 meter som längst till en av dom! Ne så här kommer jag bli kvar....

opps nu vaknade marre kurre så nu blir d la lunch för hans del, han sov över den idag! :)


hittade detta kort å trodde d va markus, men så va d ju lilla jaaa....


Har ni sett djävulen eller haha!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hahaha, jag får väl aldrig sluta höra det där. "Göra en Klara". xD :P

2010-07-13 @ 15:44:21
Postat av: madde

hahaha ne du Klara... det är och kommer föralltid heta i mina öron "göra en Klara"!!! Men snart har du din egna hihi.... Ska vi se hur kul det är å göra en Du då haha!! :D

2010-07-13 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0