Livet leker <3

så sant som det är skrivet :)!!!

JUST NU, vill jag inte ändra ett skit i mitt liv.... allt flyter på så fint just nu å jag mår prima. peppar peppar...
Lilleman växer så kläder efter kläder åker ner i källaren fortare än ja måste byta blöja på han nästan ju haha!!

Har kommit underfund med att man blir inte yngre direkt å säkerligen inte snyggare så det är bara till att göra det bästa ur situationen man lever i. Vill du oro dig över hur du kommer se ut i framtiden och oroa dig för HUR framtiden kommer se ut å åldras i förtid Eller vill du leva i nuet, jag väljer nuet!!!
Faan du lever bara en gång....

Har varit och skrivit in mig på skolan ida iaf, så VISST, lite framtid tänker jag allt på ;)!
Så om 3 terminer är man undersköterska :)
Ser så fruktansvärt mycket fram emot det ska ni veta. Hade ju tankar kring flytt till våren när mammaledigheten tagit slut men nu sparar ja undan dagarna ist å sätter mig i skolan för å bli nånting :D!
Dags för inskolning av Markus snart åxå på dagis.... liten blir stor <3
Men i början av MIN inskolning så blir han med J som ska ta ut P.ledighet!

Till helgen blir det fest iaf..... lärkan har gått vidare i kareoke tävlingen som går på jvg å på lördag är det finalen så vi kommer bli ett gäng sittandes hos mig innan sen ut för å heja fram henne!
Hon är sååå värd att vinna denna finalen azzå, förra gången (3 år sen) när hon va med kom hon 2.a, absolut inge fel med det OM det inte hade varit för att den som kom 1.a den gången inte redan hade skivkontrakt mm :(.
Det är inte OK!!!
Thailands resan är din Lärkan :D!!!!!

Jag har varit så lat sen jag kommit hem från GBG, inte varit ute å gått nånting nästan, gått runt ämbarbo ett par ggr bara... å det märks, har gått upp nu ett par kg :(!

Markus har ej börjat krypa men är på g iaf, mamma, babba (pappa), bobbo, taahaa (tack), heehe(hej) kan han säga! mammas lilla gris :D

XOXO


Kommentarer
Postat av: sarah

sv; haha ja jag tycker att ni var riktigt sexiga :P

2010-09-09 @ 22:23:13
URL: http://sarahand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0